بی تو

اشعار عاشقانه

با چی خالی کنم هر شب ، یه بغضی قده یک کوهو

شبایی که بغل کردم یه قاب عکس بی روحو

کجایی که ببینی من ، چه دردی میکشم بی تو

چه زجری میکشم وقتی میبینم جای خالیتو

تو رفتی خاطرات تو رفیق اشک چشمامن

درو دیوار این خونه غریبی میکنن با من

کجایی که ببینی من چقدر دل خسته و تنهام

ببینی زندگی بی تو داره جون میده رو دستام

من و تو ما شده بودیم ، عذابم میده من بودن

با داغ دوری از دستات ، یه عمری تن به تن بودم

دلم میگره از تقدیر که دور از هم رهامون کرد

اگه قسمت جدائی بود واسه چی آشنامون کرد

کجایی که ببینی من چقدر دل خسته و تنهام

ببینی زندگی بی تو داره جون میده رو دستام

کجایی که ببینی من چقدر دل خسته و تنهام

ببینی زندگی بی تو داره جون میده رو دستام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 1 آذر 1394برچسب:,ساعت22:32توسط وحید | |